,,We will never quit, cause we are Metallica"

The Day That Never Comes je zveřejněna!!!

21. srpna 2008 v 20:33 | shogin (webmaster) |  Novinky
Ano tak, Metallica zveřejnila již druhou písničku s nového připravovaného alba "Death Magnetic" a to píseň, která nese jméno "The Day Tat Never Comes", která v sobě nese velké překvapení a díky níž vidíme, že Metallica se posunula opt o velký krok vpřed!!!
K poslechu zde!
Live Metallica
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (201)
Zobrazit starší komentáře

101 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 12:44 | Reagovat

hm to slovo komerce se mi přestává líbit protože to každej myslí jinak :) to že qwe reagoval tak jak reagoval mě pouze utvrdilo v názoru. Za dále byla asi blbost začínat s megadeth je vidět že sem se pustil do velkýho kolosu lidí který nikdy neuznaj nic jinýho než že metla je nejlepší. Můj cíl nespočívalv tom urážet metlu já sem jenom chtěl abyste pochopili že metla není tak dokonalá jak si ju všichni vybarvujete. V tomhle směru sem dost bezhlavej a za svejma názorama si budu stát pořád jenom sem čekal že se najde někdo kdo se za mě postaví a společně se dohodneme na nějakém společném kompromisu výsledek je ten že sem tady za největšího debila. Tímto končím, leda že by se objevil někdo kdo se mnou bude plně souhlasit a bude to vidět aspon trochu jako já. Teď si každej asi říká došli mi argumenty tak zbaběle končím -- není to pravda. Hlavně si uvědomte že metla je u mě na 4. místě a i když to vypadá jako že tu kapelu ze srdce nenávidím tak to tak není!

102 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 12:46 | Reagovat

tommy po black albu dostali první cenu pokud vím tak v 89 jim to vyfouk jethro. jako pokud se tady ještě míníte dohadovat o nominace tak to megadeth bylo nominovaný pokaždý :)

103 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 12:47 | Reagovat

hm.. tak na světě je tisíce borců, kteří hrajou, jako tak, líp, ale o tom to prostě neni.........

104 sad but true sad but true | 24. srpna 2008 v 12:52 | Reagovat

METALLICU poslouchám od svých 13 let, kdy vyšla deska Kill ´em All. Jak se vyvíjela Metallica, tak jsem se hudebně vyvíjel i já. Díky ní jsem se dostal k takovým kapelám jako jsou Diamond Head, S. Savage atd... a tyto kapely se dostaly do podvědomí. Je mi jedno jest-li je pro někoho komerční nebo ne, důležitý je , že se mi jejich muzika neustále líbí. A jsem rád, že se neopakovala a neudělala další kopie Master Of Puppets. To co udělala pro rozšíření metalu , neudělala žádná jiná kapela. Proto bych poprosil o trochu respektu !!!

105 PaCeK PaCeK | 24. srpna 2008 v 13:59 | Reagovat

sad but true-sam bych to neřekl lip oni by tu furt chtěli něco jako master až by je to přešlo a znechutilo když je jeno jedna člověk si jí bude vic važit

106 Tommy Tommy | 24. srpna 2008 v 14:59 | Reagovat

sad but true¨- nebyl si v brne 93 ??

107 pako pako | 24. srpna 2008 v 15:10 | Reagovat

zajimavy by bylo kdyby mustaina nevyhodily

108 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 24. srpna 2008 v 15:14 | Reagovat

přesně, já su přeci rád, že bude opět něco nového... a mimochodem naprosto souhlasím s Jaymzem ;-)

osobně i kdyby metla byla jedna velká komrční mašinérie a líbilo by se mi pořád co hrajou, tak proč je neposlouchat, kvůli komerci?? ÁÁ BLBOST, JEstli se mě to líbí, tak to budu poslouchat taky... tím nechci říct, že Metallica je komerční... mno o té komerci nemá cenu diskutovat :-D

na Metle se mi zkrátka vždy líbilo, že nestáli na místě :-)

109 Illidan Illidan | Web | 24. srpna 2008 v 16:48 | Reagovat

Tý vole, kam se hrabe diskuze se mnou a wencou.

Můj názor je, že Megadeth nikdy nevydali nic tak skvělého jako trojice Ride, Master a Justice a tak nanicovatého jako Angera.

Megadeth byli většinou věrni svému kopytu, což rád vidím, experimenty ať si každý dává na sólovky a projekty, v kapele ať si jede svojí cestu.

QWE- no víš, když tady ty, shogin a metalické girlz jste v tom úžasném 13/14 věku a mě je 20, tak se nediv. Budeš taky takový. Není to tak moc, ale v druhém desetiletí života je každý rok znát jako prase.

110 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 17:22 | Reagovat

illidan - dalo by se souhlasit jenom bych dodal že možná ne lepší ale rovnocenný rust in peace je dokonalost a peace sells hned po něm. :)

mimochodem by mě docela zajímalo ještě vyjádření wency :)

qwe - tak už vím odkud vítr vane hochu když ti je 14 tak to ještě fakt nevíš...

111 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 18:38 | Reagovat

tsss, tak to teda nemám, a to už dlouho ne, ten příspěvek k tobě jsem zámerně napsal, tak jak jsem napsal, protože já ,vžádném případě, jsem s tebou nemluvil, jak s hulvátem, tak ty se mnou tak chlapečku taky mluvit nebudeš, nevím co jsem napsal, žes začal mlet ty své... ale zvedni se, chyť lízátko do ruky a odkráčej pryč a už nic nepiš na mou adresu. Nazdar

112 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 18:48 | Reagovat

qwe - a neříkej že tě tak urazil spratek :D :D nicméně říkat mi to cos tam napsal za to bys ode mě v reálu dostal takovou přes držku že už by sis to nedovolil. Měl by ses nad sebou trochu zamyslet protože zatím se chováš tak jak sem to tam napsal, arogantní až běda.

113 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 18:53 | Reagovat

No, vadilo mně, že vůbec sis dovolil urážet druhého návštěvníka této stránky. Já bych proti tobě za normálních okolností vživotě nic nenapsal, tě neznám, proč bych to dělal. Navíc tady je silná anonymita,takže vypustit ze sebe něco také je spíš trapas než hrdinství.

114 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 18:59 | Reagovat

no já to neberu ani jako trapas ani jako hrdinství ale když mi tohle řekne nějakej 14/ možná 15 letej harant tak se s ním moc nepářu. Nicméně já nikoho bez důvodu neurážím ale když se chováš tak jak se chováš tak to je pak těžký.

115 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 19:02 | Reagovat

nenapsal jsem nic proti tobě, dokud jsi to sprostě neudělal ty proti mně. Ať už je mně kolik chce let, mám nějakou svou čest. Když se mně nelíbí, co tamten napsal, tak klidně se ozvu, že je to jinak, ale podložím to spíš argumentmi, než narážkami na něj.

116 Illidan Illidan | Web | 24. srpna 2008 v 19:05 | Reagovat

Hele kluci, nechte toho. Já mam QWEa rád, je to fajn kluk, ale v některejch názorech se mi nad ním protáčejí panenky.

Je mi jasné, že jsi složitá osobnost atd, ale tim na mě nechoď, s takovejma lidma mam zatim špatný zkušenosti a můžou mi kdykoli políbit prdel, tak se nesnaž dostat mezi ně :-D

Mimochodem tady napsat něco tvrdšího, tak to je spíš odvaha. Protože čím se lidi znaj víc, tak jsou rezervovanější a naopak(novinky.cz)

Co se Metallicy týče-jsem k té jejich nové tvorbě skeptický, Load a Reload byly pohodovky, ale nikdy už nepřekonaj ty nádhery 80.let- a nevim proč je nechtěj hrát znovu, když ví že to lidi chtějí.

117 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 19:08 | Reagovat

qwe - to nebyly narážky ale obejktivní posouzení osobnosti na základě podložených faktů z reakcí udělené na mě a kohokoliv jinýho (ilidan a wenca). Kdybys řekl že sem horká hlava která si nenechá nic vymluvit tak bych s tebou jen souhlasil ale nadávvat mi viz příspěvěk 94 a 111 tak to je mi líto.

118 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 19:12 | Reagovat

víš, ale s Illidanem se známe už nějakých těch pár let.. noo, tak si posuzuj koho chceš, ale prostě nenarážej

119 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 19:17 | Reagovat

však já si posuzuju ale už na to seru s tebou to nemá budoucnost to bych se tady mohl dohadovat donekonečna.

120 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 19:21 | Reagovat

Mohl. A stejněs nedodržel to, o co jsem tě žádal.

121 Illidan Illidan | Web | 24. srpna 2008 v 19:55 | Reagovat

Krom toho kropisi, hoď mi sem ICQ prosím, rád bych hodil diskuzi :D

122 wenca wenca | 24. srpna 2008 v 20:35 | Reagovat

Tak QWE mě utvrdil v tom, že je to hodně nevyrovnaná osobnost, které když dojdou komentáře uchýlí se k podřadným a nevhodným slovům a k aroganci, kterou zakrývá svou neschopnost vést rozumnou konverzaci a když už ho někdo zažene do kouta tak napíše, že se mu to nechce číst, což je i tento případ:-D. Jinak Kropis má pravdu, vy všichni vidíte Metalliku jako své bohy, kteří na co sáhnou to se jim povede a jsou nedosažitelní. Ale kdepak. Jak tady někdo zmiňoval prodejnost alb, kterou tvrdil, že to znamená kvalitu? Tož co to kura je za debilní argument? Prodali snad Dream Theater 90mil. alb? Ne, ale jsou o dvě třídy výš než Metallica s Megadeth dohromady (a to mám Megadeth a Mustaina rád). Takže ten, kdo to tu napsal má IQ použitého čajového pytlíku. Mimochodem Rust In Peace a Peace Sells, se hravě vyrovná Mastrovi a Ride The Lightning. Nejsou tam sice takové pohodovky jako Fade To Black, ale co překoná Black Friday? Podotýkám, že to je můj subjektivní názor. Shrnu to tedy slovy: THRASH TILL DETH!!!

123 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 20:37 | Reagovat

nenapsal jsem ani jednou, když mě někdo hnal do kouta, že se mně to nechce číst, ty taky mlč, a nebo apsoň mluv přímo ke mně ne tak hnusně, arogantně

124 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 20:38 | Reagovat

hele wenco hoď mi sem icq s tebou bych taky rád hodil diskuzi :)

125 QWE QWE | 24. srpna 2008 v 20:39 | Reagovat

* ...ke mně, ne tak...

126 jaymzz jaymzz | 24. srpna 2008 v 21:18 | Reagovat

kropis a spol, ja jsem ve sve uvaze nikde nezminil, ze metallica je to nejlepsi, co kdy spatrilo svetlo sveta. to bych si nikdy netroufal tvrdit. osobne posloucham desitky kapel ruznych zanru a vsechny mam rad vicemene stejne. metallica vsak prece jen ma sve specialni misto v mem srdci, neb jsem s ni vyrustal. unavuje mne vsak neustale cist jeden a ten samy debilni argument, prezentovany tisici neumetelu po cele zemekouli, kteri v zivote neslozili 10 fterin prodejny muziky, o me oblibene skupine a jeji udajne komercionalizaci. a k tomu na blogu one skupiny! pokud nemas rad metallicu, ok, no problem. ja pochopim, ze se ti nelibi jejich 'hratky' s jinymi styly. pokud mi ale chces a budes predhazovat ten nesmysl o tom, ze se rozhodli jit po penezich, pak ty a tobe podobni jsou dementi a ja nemam problem vas na to upozornit. ty totiz zapominas na to, ze ja, srovnavaje metallicu s megadethem, jsem megadeth v zadnem pripade neodsoudil, nedelal zavery o tom, ci muzika je udajne lepsi. ja jsem jen srovnal jejich kariery a za svym nazorem si, podobne jako ty, pevne stojim. mustaine vymeknul pote, co metallica vydala black album, a na rozdil od ni padl na drzku. a nebyl sam. to dokazuje jedine; pokud by hudba metallicy byla tak spatna, tak dnes po ni ani pes nestekne. opak je ale pravdou. mne osobne je fuk, ze prodali 100 milionu cd, byt to o leccems vypovida. mne daleko vice zajima nazor hudebniku a ten je vicemene jednotny, metallica je stale relevantni vlajkovou lodi metalu, jiz se spousta profesionalu necha inspirovat. bez ohledu na to, jestli se to libi tobe nebo ne...

127 Michealtallicangelo Michealtallicangelo | Web | 24. srpna 2008 v 21:21 | Reagovat

Jen k tý komerci... Jako prodejnost opravdu neznamená kvalitu, to přece musí bejt naprosto každýmu přemejšlejícímu člověku jasný. Vše je o reklamě, o tom jak rychle a jak masově se to dostane k lidem a jak na to reagují. Kvalita tam hraje svou roli, ale rozhodně ne tu nejpodstatnější... Podívejte se na prodejnost Kabátu, Britney Spears a Lunetiku :-D Hlavně lidi v dnešní rychlý a (ano teď je to slovo na místě) komerční době nemají moc času na to aby hledali, zkoumali a postupně objevovali muziku svou, muziku sami pro sebe... Já si na to vždy ten čas udělal a sem za to nesmírně rád. Hudba mi to vrací!!! :-) Celej život (když je čas) zjišťuju, čtu a poté si seženu to co chci a sem často překvapen co skvělýho sem do teď neznal...

128 sad but true sad but true | 24. srpna 2008 v 21:49 | Reagovat

Pro ty co chtějí poslouchat stále starou Metallicu,zde jsou jejich dobré kopie ... XENTRIX-Shattered Existence,MORTAL SIN-Mayhemic Destruction,AM I BLOOD-Am I Blood,The Truth Inside The Dying Sun,BLACKEND-Mental Game Messiah,The Last Thing Undone ... Párkrát si tyto desky poslechnete a budete se nudit, zjistíte, že by to chtělo opravdu něco nového .

129 Kropis Kropis | 24. srpna 2008 v 21:54 | Reagovat

jaymzz- takhle si představuju rozumnou diskuzi víceméně k tomu nemám co dodat tohle je už pouze a jen názor každého jedntlivce ty máš radši metlu a já megadeth. Jenom bych dodal že megadeth rozhodně nepadli na držku a jak se tam zmiňuješ že dáváš daleko víc na názor hudebníků tak countdown to extiction a youthanasia je taky povážováno za jedno z klenotů metalu a to podotýkám metalu kdežto load/reload už metal není

130 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 24. srpna 2008 v 22:10 | Reagovat

Illidan - jdi s tím věkem prosimtě :-D je opravdu pitomost soudit lidi podle věku!

131 Cliff Cliff | 24. srpna 2008 v 22:10 | Reagovat

wenca: hmm ten příspěvek si přečti ještě jednou jde vidět, že tvá inteligence není na úrovni aby mohl reagovat když nevíš na co.

132 sad but true sad but true | 24. srpna 2008 v 22:23 | Reagovat

wenca - D.T. jsou instrumentálně na tom lépe - to ano, ale populární hudba není přece o složitosti a náročnosti.

133 bustyfan bustyfan | E-mail | 24. srpna 2008 v 22:49 | Reagovat

Opět je to sranda si to tady pročítat.Tolika chytrosti,silných keců,připomíná mi to čistící prostředky.Tak schválně:někdo je tady silný,s těma kecama typu "přes držku",jako Mister Proper.A spousta příspěvků je tady typu WCnet,aneb sračky na netu.Jo kde jsou ty časy,kdy metalisti zbrojili proti depešákům a diskáčům ,což byla taky hovadina,ale chci tím říci,že drželi při sobě a nerafali kvůli kokotinám.

134 Cliff Cliff | 24. srpna 2008 v 22:52 | Reagovat

bustyfa: to bude asi tím, že se najde vždy nějaký člověk, který schválně provokuje a pak se najde někdo komu se to nelíbí a vyjede proti němu.

135 bustyfan bustyfan | E-mail | 24. srpna 2008 v 23:12 | Reagovat

Já vím, ale je to pořád dokola,jak se říká "pořád stejná písnička",hudba stejná,jen texty jiný, i ti interpreti jsou pořád stejní,žádný vývoj, stagnace,komerce.

136 wenca wenca | 24. srpna 2008 v 23:14 | Reagovat

Cliff - Jsi prti mně zaujatý já tě taky nemám rád, tak bude nejlepší když se ke svým komentářům nebudeme vyjadřovat ok? Tak raději pomlč

137 wenca wenca | 24. srpna 2008 v 23:30 | Reagovat

sad but true - To jsem tím ale nechtěl vůbec říct, já jen říkám, že i když neprodali tolik alb, pořád to je kvalitnější hudba. Někdo tady psal ěco ve smyslu 90 mil. alb=výborná muzika.

138 PaCeK PaCeK | 24. srpna 2008 v 23:31 | Reagovat

ja to tu nad těma vašema diskuzama nedavam:-D jeden člověk tu 100x napiše jeden rozumnje komentář(viz. jaymzz) ale ostatní dos ebe rypou furt tamten nesouhlasí s tamtim shogine udělej rubriku kde bude napsaný jak se zde chovat atd a na hlavní stranku jim to napiš at se tam prvně podivaj než tu začnou nadavat a uražet kamoš to tak měl a fungovalo to perfektně

139 Mistress of Puppets Mistress of Puppets | 24. srpna 2008 v 23:46 | Reagovat

hey! nice blog... i'm from croatia, so i don't inderstand much, but i got the point! ;)

i just can't wait for Death Magnetic to come out!! i mean, we're waiting for so fucking long...

if you wanna check out my blog here's the adress

mistressofpuppets92.blog.hr

metal up your ass

140 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 25. srpna 2008 v 0:49 | Reagovat

Mistress Of Puppets - Hi! Thank you very much!!! ;-)

141 deny deny | Web | 25. srpna 2008 v 0:57 | Reagovat

cusec...pls juknete se na muj blog a nechte nejakej koment...dík moc sorry za reklamu....mej te se cauves....

142 Ubi Ubi | 25. srpna 2008 v 1:06 | Reagovat

Tak jsem to předobědnal z netu. teď už jenom čekat!!!!!

143 deny deny | Web | 25. srpna 2008 v 1:15 | Reagovat

bože...metallica se dostala do podvedomí lidí jako jedna z mála kapel...je tu už hodně dlouho a stále je populární čím dál víc...ale metal upadá...zustává v srdci věrnejch fanoušků..ale ti slabší překročí na hip-hop což nechápu páč když hip-hop není hudba...a co se týká metallici tam nehraje roli nejaká trapná komerce...přece jen tu pořád je v plné síle....a hlavně hraje to co ji baví...snad žádná kapela nehraje to co zrovna letí...když začínala metallica jako garážová kapela asi nepřemejšlela nad tím co bude letět a čím zaujmou lidi ale co by jim samým udělalo radost a jaká hudba je bude bavit...a skrátka když to někoho přestane bavit tak odejde...to je koloběh muziky...já muzice asi nerozumim jen vím jak to je u bratrovi kapely a jak si myslím že to chodí v umělcove palici....a hold ty kapely co myslí jen na užitek,prachy,a tak...tak to nejsou pravy kapely ale sou poskvrněný komercí....víte co každej si myslíme něco jinýho...ale ten kdo tvrdí že metallica je komerční tak ví hovno...prostě to je můj názor...cus

144 deny deny | Web | 25. srpna 2008 v 1:19 | Reagovat

hold já si myslím že si kytarysta sřihnul nějaký soličko zbytek řekl to je dobrý...někomu se to začalo líbit a tak si řekli budem v tom pokračovat...a ještě že to udělali...ne jen že metallica píše dějiny ale inspiruje spoustu mladejch talentů a hrajou sqelou hudbu která lahodí spousty uším...

145 deny deny | Web | 25. srpna 2008 v 1:36 | Reagovat

a i když metallica za sebou toho má dost a pořád je to supr hudba...čas jde dál a obevujou se sputy jinych talentu...a nikdo nemuže říct že metallicu nikdo nepřekoná páč to nemůže vědět a vše je to o člověku samému pokud nekomu se to nebude líbit tak nebude může to letět jak chce...metallica píše dějiny ale to i sposty jiných kapel...a na prodeji alb to vůbec nezáleží..koukněte se třeba na gotta je to děs ale jak je slavnej....a i když se alba  neprodávaj nejak extra moc neznamená to že je to nekvalitní,špatná kapela..opět záleži to na fanoušcích...jenže kdo si dneska koupí cdčko za 400kč když se to dá stáhnout z netu...nevim tyhle rozepře si myslim že sou zbytečný a úplně nesmyslný...řešej se tady kraviny...a pokud se nekomu metallica nelíbí tak at nedelá tlaky...ten clovek chce totiz jenou zaujmout svou osobností...proste píčoviny...

146 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 10:19 | Reagovat

Dobrá kapela se pozná podle toho , kolik prodává triček. Víte kdo takto odpověděl a komu ?

147 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 10:33 | Reagovat

Když se nad tím zamyslíte, tak to něco do sebe má.

148 Mistress of Puppets Mistress of Puppets | Web | 25. srpna 2008 v 12:45 | Reagovat

@ shogin!

you're welcome! :D

i heard that metallica's coming to croatia next year so i'm realy, realy, realy, fuckin happy!!!

hell yeah!

149 Mistress of Puppets Mistress of Puppets | Web | 25. srpna 2008 v 12:47 | Reagovat

if you don't mind, i will put you in links on my blog...

bye

150 Illidan Illidan | Web | 25. srpna 2008 v 12:54 | Reagovat

Yeah, our slavonic sister :)

151 deny deny | Web | 25. srpna 2008 v 15:45 | Reagovat

to s tema trickama...na tom nic neni...jedno tricko za 8 stovek...to si jen tak nekdo nekoupi...neboa spon ja muzu bejt jakej chci fanda ale nevlozim litra za debilni tricko...ale nevim jak je to u ostatních ale myslim ze tohle je diskutabilní názor..

152 Jaymz Jaymz | 25. srpna 2008 v 17:16 | Reagovat

Metallica se stala uspesnou a slavnou uz v letech 80. a to nedelali komercniho nic.Kdyz pak vydali black,stali se svetove znamou celebritou,ale ne pro to ze delali nejaky komercni veci(vystupovani v estradach,nechodili na nejaky vecirky k hvezdam typu paris hilton)proste jen udelali skvelou desku no a kdyz se z nich stali hvezdy,tak to samozrejme prineslo i to,ze jsou mnohem vic videt a proto lide rikaji ze jsou komercni.Ale podle me to neni pravda...to,ze delaji hudbu stale tak jak to citi dokazal St.anger..zvuk bici,zadna balada atd.proste to tak chteli,tak to tak udelali.

153 Jaymz Jaymz | 25. srpna 2008 v 17:17 | Reagovat

a lidi...ruku na srdce,stejne tem kritikum nazor nezmenime:-)

154 Illidan Illidan | Web | 25. srpna 2008 v 17:30 | Reagovat

Nojo, ale hudebník by neměl podle mě dělat to co chce sám. KDyž prostě Metallica zjistila, že lidem se líbí alba jako Ride, tak proč se nedržela svého kopyta? Lidi to prostě chtějí a líbí se jim to. Každý by se měl živit tím, v čem je dobrý.

A když si chtějí dělat podle sebe, tak mají sólová alba, můžou hostovat, projektovat atd. Ale ať se to sakra nejmenuje Metallica.

155 Kropis Kropis | 25. srpna 2008 v 17:41 | Reagovat

jaymz - jenom tak mimochodem viděls fil some kind of monster? to co tam lars předváděl s těma obrazama, roba tam uplácej penězma a plno jinejch věci. Nejlíp to tam vystih Jason, ten to tam měl asi jako jedinej v hlavě ještě srovnaný jinak to sou všichni nenažraný prasata který do hlavně po pěnězích. Jinak je sice pěkný že dělaj hudbu jak to cítí ale je nutné si položit otázku jestli je st.anger hudba hodná metallicy.

156 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 17:49 | Reagovat

Zpočátku jak začíná kapela, tak se snaží zalíbit fanouškům, tak dělá hudbu, která se jim líbí, aby měli na živobytí a neztratili je. Pak přijde úspěch, kapela má peníze do konce života a začnou si prakticky dělat co chtějí, a fanoušci už je tolik nezajímají. Neřikám že vůbec, ale podstatně méně než na začátku. Tohle je podle mě i případ Metalliky. Ale týká se to i jiných kapel...

157 Jaymz Jaymz | 25. srpna 2008 v 18:06 | Reagovat

Kropis - a co ma spolecnyho to,ze Lars prodal sve obrazy s komerci?a co ma spolecnyho to,ze dali Robovi milion dolaru s komerci? kdyz prodali hodne alb a udelali spousty a spousty velkejch koncertu tak je jasny ze maji penize.To ze maji penize neznamena ze jsou komercni

158 PaCeK PaCeK | 25. srpna 2008 v 18:06 | Reagovat

illidan-tak ted si hochu řekl totální blbost prej hudebnik by neměl dělat to co chce sam..LOL to s emi pravě na těch albech líbí..ta rozmanitost skvosty jako ride master justice atd sou jen jedny a já sem rád že sou jen jedny dřiv sem si myslel že lidi mají pravdu s loadem a reloadem ale ted vidim že vy pitomci byste chtěli jen jednu kolej a žadnou změnu metallica všechny svoje doby přežila a žadnej velkej upadek nezažila možná v letech 2001-2003 před vydaním st anger ale teda podle mě je hrdá skupina ta co si hraje to co chce a né to co chcou jinačí!!

159 Illidan Illidan | Web | 25. srpna 2008 v 18:13 | Reagovat

Jistě, ale díky komu se stala tou tvojí "hrdou" kapelou? Díky Fanouškům. Většina lidí už bych řek sere na koncertech na nějaký nový tajemný kyanidy a new songy atd. Choděj si poslechnout staré pecky.

160 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 18:18 | Reagovat

PaCeK - On si může dělat to co chce, ale ať to nedává pod hlavičku své domovské kapely. Samozřejmě můžou tam být různé odlišnosti na albech, ale ne takové jako Master a Load nebo taky u Slayer album South of Heaven je celkem mimo mísu. Takže teď si zase řekl totální blbost ty.

161 Kropis Kropis | 25. srpna 2008 v 18:21 | Reagovat

jaymz - no hele v celku nic JENOM koho to doprdele zajímá že to musej dávat na ten film a hlavně proč musej dávat robovi peníze? snad to je jen o muzice přece ne? von tam přece hraje z vlastního rozhodnutí a protože ho muzika metly uspokojuje tak na co ho takhle uplácet?

Jinak zajímavý je že ty taky koukám reaaguješ jen na to co se ti hodí? :) to s tím jasonem si úplně vynechal a to je zrovna docela důležitý.

162 PaCeK PaCeK | 25. srpna 2008 v 18:46 | Reagovat

neřekl bych že byhc řekl blbost spíš jsem vás nepochopil každá skupina,každej frontman nebo člen kapely ti řekne že si budou hrat co chcou např korn po ozzfestu napsali 10 písní a lidi do nich pořad kerovali že chcou nějakej hit jejich odpoved byla serem vám na to

žadnej hudebník ti nikdy neřekne..tak nahrajem něco co se bude strašně moc libit fanouškum nevadí že nám ne ale hlavně at se to líbí fanouškum

u mě se hudebník totálně zhodí tím že fanouškum podlehne a začne se orientovat podle nich...diky bohu metla tohle nikdy neudělala sou skupiny co vydají album který fanoušci moc nepřijmou a už se kvuli tomu rozpadnou

samozřejmě že sou radi že ty fanoušky mají ale fanoušci samy o sobě tě neudělají hvězdami to až media

fanouškum vděčí za penize

ale fanoušci vděčí za to že je znají pravě mediím

163 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 18:51 | Reagovat

Každá kapela ti řekne, že si hraje to co chce, ale nikdy to neudělá, jinak by přišla o fanoušky. Každé na nich záleží a nechtějí je sklamat. Tak teď jsi napsal celkem nesmysl

164 Cliff Cliff | 25. srpna 2008 v 19:33 | Reagovat

wenca: no to tvrdiš ty, že jsem proti tobě zaujatý jak ty na mně tak já na tebe neznáš ?

jinak souhlasím s tebou v tom, že každá kapela na začátku své "kariéry" si hyčká své fanoušky a postupem času se to mění příznalo to hodně lidi z různých kapel.

Každá kapela je svým způsobem nějak komerční ale kdybys byl na místě nějakého hudebníka o rána ovečera byl jsi zavřený ve studiu nahrával a nahrával.Ty bys nechtěl peníze ? pro ně jsou peníze jistým způsobem odměna za práci co udělali vem si, že svou hudbou nachli miliony lidí a kdyby je fanoušci nezajímali tak by skončili peněz mají dost už by si mohli jen užívat.

165 Mirek Mirek | 25. srpna 2008 v 19:38 | Reagovat

Je někdo z Vás bubeník?Že Lars uělal do tý nový pecky docela dobrý bicí!

166 Cliff Cliff | 25. srpna 2008 v 19:53 | Reagovat

Mirek: abych pravdu řek takten začátek bicich bych vypustil.

167 PaCeK PaCeK | 25. srpna 2008 v 20:02 | Reagovat

tož tady bych se zas hadal podle mě si vždycky hrali to co chtěli a fanouškum se to prostě libilo ale timhle tím dohadovaním k ničemu nedospějem

168 PaCeK PaCeK | 25. srpna 2008 v 20:03 | Reagovat

ale řeknu vám že james ač je to dobrej skladatel tak docela mě na něm sere že všechno hrozně moc propracovává večinu by měl nechat v trošejc jednoduší formě

skladatel je dobrej ale proti kaivi hansenovi je nic

169 PaCeK PaCeK | 25. srpna 2008 v 20:04 | Reagovat

ps: kdo zná walls of jericho tak mi dá za pravdu

170 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 20:35 | Reagovat

Cliff - No nevím kdo si tu s čím začal. Já teda ne. Jinak jsi tu napsal to co já v minulém příspěvku, akorát v jiné formě. Neříkám, že je nezajímají, ale rozhodně méně než na začátku kariéry.

171 Cliff Cliff | 25. srpna 2008 v 20:40 | Reagovat

wenca: no já reagoval na tvůj příspěvek na mně takže ko asi mohl začít.

172 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 20:50 | Reagovat

Kropis - a o čem jsou remastery všech desek( mimo 3 posledních )u Megadeth - vytáhnout ze skalních fanoušků další prachy . Bohužel , i já jsem je komplet koupil .

173 Kropis Kropis | 25. srpna 2008 v 21:00 | Reagovat

sad but true - no hele ty remastery sou třeba u killing oprávněný protže ten zvuk tam je nic moc a navíc to není o tahání peněz pochubuju že existuje debil kterej by měl originál celou diskografii a pak si koupil jeětě znova celu diskografii jen kvůli remasteru, to není skalní fanda ale prostej debil co neví co s pěnezma. Jinak pro normální lidi slouží remaster třeba dám ti příklad když bys byl rozhodlej koupit si třeba r.i.p tak co si koupíš remastara nebo původní? já bych si kooupil remastera protože zvuk je tam naprosto stejnej jen vyčištěnej prostě lepší a navíc tamsou ty bonusy. Já to chápu tak že to je prostě jen pro nalákání novejch fandů.

174 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 21:22 | Reagovat

Kropis - Bohužel těch " debilů " bude dost a co znám opravdu skalní fandy Megadeth , tak je mají ( i já ). Je to doplnění sbírky . Remaster nebo původní ? Vždy původní orig. vydání .

175 Kropis Kropis | 25. srpna 2008 v 21:32 | Reagovat

sad but true - hele víš k tomuhle já nemám co dodat jenom by mě zajímalo kolik ti je jestli sis na to všechno vydělal sám? já nemám nic proti originálkám ale mít celou diskografii s remastrama i bez tak to je vyhození peněz a já bych tak tipl že ti je 14 a všechno ti to platěj rodiče.

176 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 21:35 | Reagovat

sad but true - Tohle hraničí s demencí.

Cliff - nemyslím kdo to začal u tohohle tématu, ale celkově.

177 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 21:41 | Reagovat

Kropis - 35 ,metalem z 80-90 let žiju a sbírám od 13. Jinak od Metallicy mám komplet diskog., která čítá cca. 80 CD + videa .

178 Kropis Kropis | 25. srpna 2008 v 21:45 | Reagovat

sad but true - tak na to se dá říct jenom no comment jako je to tvoje věc ale já na to můžu říct jenom fanatismus protože když si vemu že cd stojí 350 tak nevím no...

179 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 21:47 | Reagovat

Wenca - zajdi někdy k P. Hanzlíčkovi do Rock cafe v Praze na Národní , to je fanda a sběratel . To neuvidíš v žádném obchodě .

180 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 21:48 | Reagovat

Kropis - Megadeth rem. za 204 Kč/ks

181 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 22:00 | Reagovat

sad but true - Existuje i nějaká verze Killing Is My Bussines s necenzurovanou These Boots?

182 Jaymz Jaymz | 25. srpna 2008 v 22:07 | Reagovat

Kropis - Lars rikal Robovi ze je to vyjadreni toho,ze to myslej vazne a kdyz maji penez jako sracek,tak proc by mu nemeli hodit par drobnych aby mu ukazali kam se dostal.A neni to o tom,ze by to do toho filmu davali.Some kind of monster neni zinscenovanej ale je to opravdovej pohled na Metalliku,takovyhle proste jsou.Delaj hudbu a tak maji i hodne penez.Stejne jako spousta jinejch kapel,akorat ze Metallica se to neboji ukazat verejnosti.

183 Jaymz Jaymz | 25. srpna 2008 v 22:08 | Reagovat

kdyz si predstavite pres 20let tvrdyho koncertovani plus prodeje alb,tak se snad nikdo nemuze divit tomu,ze maj nejaky dolary.

184 sad but true sad but true | 25. srpna 2008 v 22:09 | Reagovat

wenca - Ano , první vydání CD a LP. LP už nemám, ale CD z roku 85 od MFN ( 5 016583 104627 )a je to 4 skladba. Tuhle desku mám moc rád.

185 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 22:26 | Reagovat

Myslím zremastrovanou. špatně jsem se vyjádřil

186 wenca wenca | 25. srpna 2008 v 22:27 | Reagovat

Jinak tahle deska je po Peace Sells má nejoblíbenější.

187 sad but true sad but true | 26. srpna 2008 v 6:16 | Reagovat

wenca - Cenzurovaná These Boots ( tj. s vypípáním některých slov ) vyšla na rem. Killing... v roce 2002 jako 8 skladba u Loud Records ( 0 88561-9046-2 3 )s jiným obalem a jsou zde 3 demo bonusy. Jes-li máš rád Megadeth , tak si poslechni starší SEVENTH OMEN, ale hlavně KUBLAI KHAN - Annihilation ( Greg Handevidt - vocals,guitar... byl v první sestavě Megadeth před Killing ... ).

188 Ubi Ubi | 26. srpna 2008 v 7:24 | Reagovat

Tak co uz nekdo vite kdy bude hotove to dvd z prahy?

189 sad but true sad but true | 26. srpna 2008 v 7:28 | Reagovat

wenca - jest-li máš rád hodně Peace Sells , tak si sežeň PEACE SELLS DVD Audio 5.1 DTS a to samé METALLICA ( černé album ) 5.1 DTS . U skladby Devils Island můžeš poslouchat jednotlivé stopy .

190 jaymzz jaymzz | 26. srpna 2008 v 8:11 | Reagovat

radim vsem zabrousit na metallica.com: my apocalypse is up!!!!!!!!!!!!!!!!

191 sad but true sad but true | 26. srpna 2008 v 8:29 | Reagovat

Dobrej náhul , skladba by se nestratila ani na St. Anger . V některých pasážích mi frázování zpěvu připomína T. Arayu .

192 MetallicaForever MetallicaForever | 26. srpna 2008 v 9:34 | Reagovat

jaj, to je nátěr! To se mi líbí. Taky mi to trošku připomíná St. Anger.

193 Illidan Illidan | Web | 26. srpna 2008 v 9:45 | Reagovat

Jen bicíma. Konečně vydali něco na úrovni.Ale ten Slayerovský zpěv naživo nedá.

194 PaCeK PaCeK | 26. srpna 2008 v 10:17 | Reagovat

ty jo koukal sem se aj na little taste of death a jeden song je tam stejnet jako the  new song neřikali oni že tam ty nový songy nebudou?

jinak my apocalypse gut!!!

195 wenca wenca | 26. srpna 2008 v 10:36 | Reagovat

My Apoclaypse je celkem dobrá. Jestli se ponese v tomhle i zbytek alba, tak to se celkem těším. Ale naživo ten zpěv bude o něčem jiném.

sad but true - No to vím. Ale jestli je remastrovaná i necenzurovaná. Jinak já mám live koncert Megadeth i s Kerrym Kingem.

196 wenca wenca | 26. srpna 2008 v 10:45 | Reagovat

Jinak ono záleží jaké budou ostatní songy. Jeden to určitě nevytrhne a jestli se ostatní ponesou v duchu Kyanidu tak to potěšpánbů. Ale pokud tam bude víc takových jako My Apokalypse, tak to bude jedině dobře, ale podle těch ukázek soudím, že tam bude víc ve středním až pomalém tempu, než v rychlém, ale možná se mýlím.

197 sad but true sad but true | 26. srpna 2008 v 10:52 | Reagovat

wenca - ofic. rem. killing je pouze tento , neof. je to možné .

198 PaCeK PaCeK | 26. srpna 2008 v 11:15 | Reagovat

tak doufam že unforgiven nebyl ani v jedné z těhc ukazek JA CHCU ZASE SRDCERYVNOU BALADU S KRÁSNÝM TEXTEM A HUDBOU!!!

199 QWE QWE | 26. srpna 2008 v 11:19 | Reagovat

"bohužel" bylo, protože ty ukázky jsou seřazené přesně tak, jak jsou písně na albu :-) ale nejde opravdu podle toho soudit... inak my Apocalypse zajímavé, přesně rytmus bicích, který se mně páčí, akorát zvuk zrovna nenakopává prdel...

200 Illidan Illidan | Web | 26. srpna 2008 v 12:19 | Reagovat

Pácku, nechci rýpat, ale na srdceryvné balady jsou jiní mistři. Třeba Paul Stanley.

201 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 26. srpna 2008 v 13:27 | Reagovat

já bych nyl náhodou taky rád opět za nějakou baladu... mimochodem "My Apocalypse" zajímavá pecka, ale zatím se mi pod kůži zaryla ze tří pecek nejvíc "The Day THat Never Comes"... My Apocalypse my příde jako pecka ze St. Angeru s jiným zvukem + Kirkova sóla, takže spokojenost...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama