,,We will never quit, cause we are Metallica"

Karlos

28. ledna 2008 v 21:36 | shogin (webmaster) |  Fans
Jméno:
Karlos
Nick:
Karlos
Narozen:
1993
Znamení:
Beran
Bydliště:
Kadaň
Jak dlouho Metallicu posloucháš:
2007

3 nej. alba od Metallicy:
1. Master Of Puppets
2. ...And Justice For All
3. Ride The Lightning

10 nejoblíbenějších písní od Metallicy:
1.Creeping death
2.master of puppets
3.Fuel
3.Battery
4.Nothing else matters
5.One
6.To Live Is To Die
7.Orion
8. Call Of Ktulu
9. ...And Justice For All
10. Hit The Lights

Mé stránky:
www.metallica-in-prague.ic.cz
Jak jsem k Metallice přišel:
Od kámoše
Co jiného poslouchám:
Kabát, Horkýže slýže, System of a Down
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (174)
Zobrazit starší komentáře

101 QWE QWE | 16. února 2008 v 9:30 | Reagovat

určitě zahrajou, oni sami by z toho zbláznili hrát pořád úplně to samé ;-)

102 wenca wenca | 16. února 2008 v 9:55 | Reagovat

no ale doufám, že nevykopou Take No Prisoners

103 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 16. února 2008 v 12:39 | Reagovat

UBI -aha, takže Trujillo kopíruje kytary?? to je mi ale novinka :-D

104 Ubi Ubi | 16. února 2008 v 14:58 | Reagovat

Teď nevím co tím chceš říct. To co jsem tam psal jsem nemyslel přímo jako Trujillo x Harris, ale jako Metallica x Iron Maiden

105 QWE QWE | 16. února 2008 v 15:07 | Reagovat

on myslí to co já, žes napsal, že Truchíjo je metalový baskytarista a ti hrají baskytaru podle kytar, což je dost směšné zrovna toto říct o Robovi :-D... navíc on hrál funk....

106 Kropis Kropis | 16. února 2008 v 19:48 | Reagovat

Čus jenom takový zpestření našel sem na netu nový bicí Larse pro nový album :D

107 Kropis Kropis | 16. února 2008 v 19:48 | Reagovat

Ještě link by to chtělo že :DD

http://www.youtube.com/watch?v=bKFMvEaw4ao&feature=related

108 brutalni fuckac brutalni fuckac | 17. února 2008 v 19:50 | Reagovat

jezis ja neverim tomu co ctu to sou samy kecy.....jak muze nekdo tvrdit ze maiden hrajou rock a vubec srovnavat roba a harrise....jak osobnost je to jasne harris vzdyt on sklada vestinu pisni hraje skvele na basu a vede cely maiden diky nemu sou maiden tam kde sou.....mozna ze sem to spatne pochopil ze harris hraje rock v metalu coz je dle meho nazoru jedine dobre a je to originalni a rob ...ten dela co jen hraje na basu a to je vse harris dela spoustu veci a dela je dobre a je jeste k tomu vynikajici basak neda se srovnavat harris a trujilo....ovsem podle me je lepsi harris rozhodne zkuste si zahrat neco od roba a pak zkuste maiden navic jakou rychlosti harris hraje a jakou technikou je neuveritelne ....a taky sem tu parkrat cet ze sou maiden nudny a furt dokola¨..tak to sem spad smichy na prdel protoze maiden nejsou zadleka nudny jejich umeni hrani jim dava vic moznosti nez metallice a ROZHODNE sou min nudny nez metallica si zkuste poradne poslechnout naky maiden ty bici basa kytary a samozrejme zpev sou proste o kapku lepsi nez metallica a harris je celkove lepsi basak to mi verte si reknete ze zahrat number of the beast je prca ale v ty rychlosti je to celkem dost tezky a treba takovej montsegur je pekelne tezkej...navic harris hraje neketry pisne cely pres 3 strunny TAK MI KURVA NETVRDTE ZE JE ROB LEPSI NEZ HARRIS KDYZ NENI

109 brutalni fuckac brutalni fuckac | 17. února 2008 v 19:54 | Reagovat

a jeste jedna takova drobnost narozdil od metallicy se maiden NIKDY neoddali slave

110 wenca wenca | 17. února 2008 v 20:19 | Reagovat

No já nemůžu nic jiného než nesouhlasit:-). To samé jsem se tu snažil napsat, jen jsem to nikdy nenapsal tak naplno:-D

111 wenca wenca | 17. února 2008 v 20:19 | Reagovat

No já nemůžu nic jiného než nesouhlasit:-). To samé jsem se tu snažil napsat, jen jsem to nikdy nenapsal tak naplno:-D

112 wenca wenca | 17. února 2008 v 20:19 | Reagovat

Souhlasit samozřejmě.

113 QWE QWE | 18. února 2008 v 12:56 | Reagovat

brutalni fuckac - tak tys mě fakt brutálně rozesmál

http://www.youtube.com/watch?v=yLetfd4oLSE&feature=related když mně toto zahraješ, tak ti dám pusu :-DD nebo nevím, co budeš chtít :-D.... nemyslíš, že od Roba u Metallicy není zatím co poslouchat chytráku... poslechni tuto jeho Funkovou kapelu a pak mel

114 QWE QWE | 18. února 2008 v 12:57 | Reagovat

a pozor, rob tam hraje přesně podle kytar :-O :-DDD hehe

115 wenca wenca | 18. února 2008 v 15:53 | Reagovat

Tak ta hudba je naprosto ale naprosto o ničem.

116 QWE QWE | 18. února 2008 v 17:50 | Reagovat

nemluvím o hudbě, mluvím o slapu, když přeci ten Rob neovládá žádnou techniku

117 QWE QWE | 18. února 2008 v 17:57 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=XANtgBVU9Ds a tady je jeden takový příklad, typické baskytary (opět Trujillo), přesně tak by to mělo být, neměl by jít do protivky s kopem, ale krásně s ním, což on tam téměř pokaždé jde

118 wenca wenca | 18. února 2008 v 19:27 | Reagovat

QWE - to je tvůj subjektivní názor.

119 brutalni fuckac brutalni fuckac | 18. února 2008 v 20:21 | Reagovat

boze furt nakej podelanej funk a slap wenca sem rad ze aspon ty uznavas harrise uz sem myslel ze tu sou sami blazni harris je neuveritelnej borec a trujillo je proti nemu hrac na papirovou basu

120 brutalni fuckac brutalni fuckac | 18. února 2008 v 20:34 | Reagovat

jo a zkus QWE zadat stranku www.rockmagic.net dej tam iron maiden a pisnicku montsegur a kdyz to zahrajes cely dobre a rychle jako harris tak ti dam co budes chtit

121 QWE QWE | 18. února 2008 v 20:40 | Reagovat

dobře

122 QWE QWE | 18. února 2008 v 20:41 | Reagovat

wenca - jo, to máš pravdu, šak já vám ho nevnucuju, já to jen tak posměšně debilně píšu, jinak to myslím čistě jako svůj osobní názor a ten váš vám neberu jako :-)

123 wenca wenca | 18. února 2008 v 20:43 | Reagovat

nebo duellists na Powerslave.

124 QWE QWE | 18. února 2008 v 20:44 | Reagovat

bf - teď jsem se díval.. k čemu tabulatury ? když mně to pošleš v řádné kvalitě (aspoň 320 Kbps), tak se to klidně do týdne naučím

125 wenca wenca | 18. února 2008 v 20:52 | Reagovat

nebo Phantom of the opera. To se spíš nauč. Prsty (doufám že hraješ prsty;-) )a v te rychlosti.

126 QWE QWE | 18. února 2008 v 21:24 | Reagovat

:-D snažím se, ale na toto bych si raděj vzal trsátko ;-), teď jsem si objednal novou basu, takže tak do týdne by měla dojít a pak mně hoši hoďte echo tady na stárnku a já se vám to pokusím nahrát :-D..

127 Cliff Cliff | 18. února 2008 v 21:49 | Reagovat

QWE:(navazuju na naší debatu) ježiši děláš si ze mě srandu ??  nejde o to jak je to težké ale napsat to ! Orion taky není složitý (solo) a říká se, že je to jedna z nejlepších věci co Cliff stvořil. Že rob umí slapovat je jedna věc (můj názor na ten jeho slap je, že hraje rychle ale hrozně) http://www.youtube.com/watch?v=mqKouuAl75o

jestli se ti libí ten slap tak nvm. ale mi takový styl slapu nic neříká to si radši poslechnu Jasona jak hraje Misery.

Prostě Harris je lepší Rob zastava pouze funkci basáka ale Harris to je hlava Ironů.

Podle mně....

Cliff>>Jason>steve>Rob

každý nebude souhlasit ani nechci. Jason je taky hodně dobrý basák lepší než Rob jeho hra je ďabelská na podiu to umí je to showman.

Když chcete srovnávat  basáka nemužete jen brat jak hraje rychle taky jak se projevuje atd. atd. atd.

stači poslechnout toto Cliffik jeden ušatý :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZACdmKHBccA

btw: jaký basák ma největší zakláadnu fanoušku ??

128 wenca wenca | 19. února 2008 v 15:19 | Reagovat

QWE - Vidíš. Tak příště raději nekecej, že to zahraješ. Jinak Harris je lepší než Newsted.

129 Cliff Cliff | 19. února 2008 v 16:00 | Reagovat

wenca: jak pro koho ;-)

130 QWE QWE | 19. února 2008 v 16:02 | Reagovat

Cliff - nevím o tom, žeby byla řeč o nějakém showmanství a tak, bavil jsem se o technice... zaznělo tu, že Rob žádnou neumí či co, tak jsem dal jenom jako malý příkladeček toho slapu.. ten slap není kdoví jak úžasný, jen jsem reagoval na tom, že rob jenom hraje a nic víc nebo co..., byls na koncertě Metallicy někdy ? asi né co... tam bys viděl, jaký rob showman když už... no nevadí... evidentně nepochopen, sem hazíš kameně, já hlinu

wenca - nevím o tom, žebych řekl, že to nezahraju, to že jsem zvyklý s kytary hrát trsátkem no bóže, ale klidně to můžu zkusit prstama, mně je to jedno..

já když srovnám

http://www.youtube.com/watch?v=fZ5EcEyuV5k

a

http://www.youtube.com/watch?v=IcsaBKoK9-o

tak mám jasno.. když užs zatáhl do tohoto i toho Cliffa

this is the end, už bych se opakoval a to už nechci... sou i say good bye

131 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 19. února 2008 v 16:42 | Reagovat

brutální fakáč - hraješ na basu?? :-D protože tomu co si napsal jsem opravdu mohl jen smát a dosvědčil to QWE odkazem na Robovu bývalou funk skupinu... no já myslim, že stejně nic nevyřešíme, každý víme své... ty máš radši Harrise jako osobnost, ty tu neohdnotíš techniku hraní, ale osobnost!!! a IM nudný nebo jestli je metallica nudná nemá smysl řešit, ani jedno nudné neni!!! každý má na to svůj názor... mě osobně také Iron Maiden moc nebaví, je to můj názor, ale nudné to rozhodně neni...

132 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 19. února 2008 v 16:56 | Reagovat

když už tak: Cliff-Rob-Steve-Jason když se jedná o tyto čtyři basáky...

133 wenca wenca | 19. února 2008 v 17:58 | Reagovat

QWE - Mám pocit že jsi tu někdy psal, že si přidáš na base nějaký efekt, nevím jaký, a že vklidu můžeš hrát jak Harris, tak já nevím no. Udělej si v tom pořádek sám.

134 wenca wenca | 19. února 2008 v 18:51 | Reagovat

"šak kde je problém si to zahrát ? si hodím trochu víc presence, aby to práskalo jak Harrisovi, hodím mírně basový over/drive, a jinak nevím, kde je problém ?" ...tohle jsi nappsal v jednom svých příspěvků. Z tohole lze usuzovat, že zahraješ cokoli od Harrise

135 brutalni fuckac brutalni fuckac | 19. února 2008 v 18:52 | Reagovat

takze ja na basu hraju kamarade uz nakej ten patek a nazor na poradi : cliff-rob-steve-jason je pekne dementni kdyz neberu v potas celek ale i hru tak jasne vede cliff s harrisem a kdyz je srovnam tak rikam harris ne proto ze ho mam radsi ale protoze to tak je a rict ze jason je lepsi nez harris je picovina nejvetsi harris nejenom hraje tezky techniky i kdyz zvladatelny ale hraje rychlosti jako svin a v tom to prave je ne ze bys to nezahral ale v ty rychlosti to je pekelne tezky a ajk tady kolega wenca rek,phantom je sakra tezkej a navic rob je dalsi v zastupu dobrejch basaku ale harris je dost originalni nejenom ze hraje rock v metalu ale i s efektem kterym hraje a na jayk hraje basy a co je nejdulezitejsi,na jakymkoliv albu slysim basu mozna vic nez kytary co treba uznavam je ze harris neumi zduraznuji neumi slapovat,teda aspon o tom nevim to proste neumi ale ze nekdo slapuje z nej nedela best basaka harris i cliff sou spicka ale harris je o kousek napred a neni to jen muj nazor rikam harris a hotovo

136 QWE QWE | 19. února 2008 v 20:27 | Reagovat

wenca - no te´d ho ale nepotřebuju, když budu mít lepší basu... a šak zahraju nikde nepíšu, že to nezahraju, já nevím co pořád na tom nechápeš, ? :-D

bf - podle mě Harris žádné efekty nepoužívá... to jsem myslel já, protože jsem měl shit basu, že já bych si ho musel dát, aby to vyznělo, ale na Fendery si myslím, že efektu netřeba

137 Cliff Cliff | 19. února 2008 v 21:15 | Reagovat

No takže pokud vemeš tak Harris už hraje dost dlouho Cliff bohužel toho moc nestihnul.

Když píšeš, že Harrisova basa jde slyšet víc než kytary to je docela blbost srovnávat, víš proč jde slyšet ? protože   si to prosadi pač je "kapo" takvý Jason byl schvalně tlumen.

QWE: jestli myslíš, že to solo co hral Rob je lepší  tak nvm :D koukej na prsty a sám uvidíš.

btw: proč je píčovina když napíšu, že podle mně je Jason lepší než Steve ?  každý má svojé oblíbené a neoblíbené basáky, ano Steve má techniku lepe zpracovanou. Trsátko vs prsty viď.

Ještě chci dodatnemusí platit težší je lepší takže nesuď podle toho, že harris ma brutalní linky ne vždy je ta basa dobrá ikdyž je sebevíc těžší nebo rychlejší.

138 QWE QWE | 19. února 2008 v 21:51 | Reagovat

Cliff - nemluvím jenom o tom sóle, mluvím o celé písničce a to sólo je jinak taky doost basovější :-)...

jinak to trsátko vs. prsty já moc neberu, vůbec hra na basu neni o tom, v tom s tebou Cliffe souhlasím, že nutně nemusí být basák lepší, který hraje prstama.. ikdyž ono to zní jakože líp

139 Cliff Cliff | 20. února 2008 v 15:43 | Reagovat

když hraješ s trasatkem tak je hra "agresivnější"

o te pisničce srovnaváš nemožné.

140 Cliff Cliff | 20. února 2008 v 15:48 | Reagovat

btw: ten Rob skače jak kačena xD

a když For Whom The Bell Tolls tak už...

http://www.youtube.com/watch?v=G63YItfPDG4

141 QWE QWE | 20. února 2008 v 16:03 | Reagovat

ani nesrovnávám nemožné... Rob si tam háže takové stupnice jakési v té písničce takové věci a krásně vyplňuje kopák... a prostě to jsou píčoviny, já už se o tom nebudu bavit :-D.....

jak říkám já jsem už skončil

142 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 20. února 2008 v 16:19 | Reagovat

přesně tak, každý má rád jinou techniku jiného basáka a je jedině dobře, že všichni nemáme rádi stejné basáky, páč by byla nuda :-D jinak trsátku u basy nesnášim, jinak proti mám Jasonovu hru hodně rád :-)

143 brutalni fuckac brutalni fuckac | 20. února 2008 v 17:19 | Reagovat

ja mam taky jasona rad ale vetsina spickovejch basaku hŕaje prstama proc asi a taky nikomu neberu ze ma radsi jasona nez harrise to nikomu neberu ale beru mu to ze rika ze je lepsi nez harris a ze harrisova basa je slyste vic neni o tom ze je kapo se svoji basou by kytary prehlusil treba i kdyby hral ve slayer kazdej ma rad nekoho coz je fajn ale jason lepsi nez harris neni a tak to je i jason by to uznal

144 brutalni fuckac brutalni fuckac | 20. února 2008 v 17:20 | Reagovat

QWE harris pouziva basove synthetyzatory

145 QWE QWE | 20. února 2008 v 20:15 | Reagovat

k čemu proboha ? šak to neni vůbec počut

146 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 20. února 2008 v 20:39 | Reagovat

brutální fuckáč - jj souhlasím s tebou... však na basu se má přeci hrát prsty, na kontrabas také  nikdo trsátkem nehrál :-D neberu nikomu trsátko když umí prstama...

147 wenca wenca | 20. února 2008 v 20:45 | Reagovat

Já umím jenom trsátkem, bo mě jinak bolí prsty :-D...no mi kytaristé to máme těžké.

148 QWE QWE | 20. února 2008 v 20:45 | Reagovat

na kontrabas je smyčec víš :-D :-P

149 wenca wenca | 21. února 2008 v 14:47 | Reagovat

Myslím basu.

150 QWE QWE | 21. února 2008 v 16:20 | Reagovat

to byla reakce na shogina :-)

mě ani tak z hry prstama nebolí prsty, ale spíš nehraju úplně přesně a třeba se sem tam maličko minu s kopákem, tak proto já raděj trsátko :-D, tam nemusím nad ničím přemýšlet....

151 Cliff Cliff | 21. února 2008 v 16:48 | Reagovat

shogin: lol :D

152 wenca wenca | 21. února 2008 v 18:53 | Reagovat

Jo ták. Já na basu umím prstama jenom začátek Oriona a Symphony Of Destruction od Megadeth. Ale jak říkám, bolí mě prsty z toho. Ale zvykl bych si kdybych tak hrál, to je jasné.

153 Cliff Cliff | 21. února 2008 v 21:14 | Reagovat

já preferuju trastko !

154 brutalni fuckac brutalni fuckac | 22. února 2008 v 15:21 | Reagovat

spravnej basak ma hrat prstama u koho mi to nevadi je treba john paul jones kteyr obcas taky po trsatku sahne nebo roger glover u techhle basaku je to jedno protoze oni vedi kdy maj trsatko pouzit a pokud by se nekdo snazil vyvlait kecy ze trsatkem je to agresivnejsi zvuk tak predem rikam ze to je blbost

155 brutalni fuckac brutalni fuckac | 22. února 2008 v 15:23 | Reagovat

QWE harris synth. pouziva proto ma taky tak peknej zvlastni zvuk basy

156 brutalni fuckac brutalni fuckac | 22. února 2008 v 15:27 | Reagovat

a jetse jedna posledni vec co se tyce Rob versus Harris tak souhlasim s wencou rob je skvelej basak ale nahraditelnej kdezto harris je skvelej basak NEnahraditelnej

157 Tommy Tommy | 25. února 2008 v 19:15 | Reagovat

jo a jeste, Iron Maiden maj o hodně lepší koncerty nez Metallica.

158 brutalni fuckac brutalni fuckac | 25. února 2008 v 19:35 | Reagovat

presne tak

159 Cliff Cliff | 27. února 2008 v 13:17 | Reagovat

brutalni fuckac: lolku :D :D

No už jsem prošel dost for ale nikde jsem nenarazil na takové příspěvky :D :D

"spravnej basak ma hrat prstama"

"jj souhlasím s tebou... však na basu se má přeci hrát prsty"

dal se mi nechce hledat :D

160 brutalni fuckac brutalni fuckac | 27. února 2008 v 18:42 | Reagovat

ty vole na housle se taky hraje smyccem a nehrajes na ne trsatkem ne ?!?! tak nekydej blbosti to si rikas cliff a hrajes trsatkem basa je prstovej nastroj

161 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 28. února 2008 v 10:15 | Reagovat

zkártka já preferuju prsty a hotovo :-D kecy, že trsátkem to má agresivnější apod. je holej nesmysl...

jinak co se týče koncertů Metallicy a IM se opravdu nedá řešit, páč se jedině pohádáme... ale nemyslim si, že nějaká jiná skupina než Metallica udělala takovou úžasnou show jako San Diego 92 nebo Seattle 99...

nemůžu stejnak nějak soudit koncerty Metallicy a IM, protože o IM se zdaleka nezajímám a nezajímal jsem se tak jako o Metallicu, takže nemůžu soudit...

162 Tommy Tommy | 28. února 2008 v 13:49 | Reagovat

zkus posoudit ROCK IN RIO METALLICA a ROCK IN RIO IRON MAIDEN.

163 Cliff Cliff | 28. února 2008 v 15:28 | Reagovat

brutalni fuckac :D :D  já s tebe nemůžu fakt :D jak můžeš srovnávat housle a baskytaru ? :D baskytara je strunný nástroj a housle smyčcový. Nick můžu mít jakykoliv a ani nemusím hrát na žádný nástroj

shogin: no když myslíš projdi fora a najdi nějaké téma otom a uvidíš.

Tommy: Seattle x ROCK IN RIO IRON MAIDEN. Metallica>Iron Maiden

164 brutalni fuckac brutalni fuckac | 28. února 2008 v 20:04 | Reagovat

srovnavam no a? i shogin a vetsina mnohem zkusenejsich basaku ti potvrdi ze na basu se ma hrat prstama ............a uznavam ze nejde srovnavat koncert IM a metallicy ....u metly je to spise vtipny a delaj ruzny blbosti ale IM maj zase promakanejsi show takze to nelze posoudit ja mam radsi konverty IM protoze sou podle me vice enregicky ale u metallicy se vic nasmeju takze to proste srovanavt nejde

165 Cliff Cliff | 29. února 2008 v 13:55 | Reagovat

Nechte toho už nemá to smysl xD

Tommy já si do tebe rypnu Kiss má o dost lepší koncerty než IM :D a ?

166 brutalni fuckac brutalni fuckac | 29. února 2008 v 20:26 | Reagovat

neser s kiss maj dobry koncerty a neprilis dobrou hudbu

167 Tommy Tommy | 1. března 2008 v 14:57 | Reagovat

nevim, kiss sem jeste nevidel nazivo. Ale tak je to vetsi legenda nez mejdni

168 brutalni fuckac brutalni fuckac | 2. března 2008 v 20:12 | Reagovat

no a?? to je fuk neplette do toho kiss co se tyce hrani se nemuzou s metlou nebo IM rovnat

169 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 2. března 2008 v 22:07 | Reagovat

jj co se týče Kiss a jejich show ta strčí Metallicu i IM do kapsy, ale já preferuju hlavně jak je show zahraná a proto u mě vede a dycky vést bude Metallica!!!! ;-) stejně se to nedá srovnávat... každý máme své oblíbené...

170 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 2. března 2008 v 22:15 | Reagovat

no a když jsme u té show kissáků, tak takový Pink Floydi to je teprve VELKOLEPÁ SHOW!!! a to nejen efekty, ale právě i hudbou!!!

171 Tommy Tommy | 3. března 2008 v 20:04 | Reagovat

Dickinson nezpiva aspon falesne jako James.

172 brutalni fuckac brutalni fuckac | 3. března 2008 v 20:20 | Reagovat

james prisel o hlas takze to trosku chapu a souhlasim s shoginem pink floyd sou mastri ale kiss tu hudbu show nedozenou hudba je na prvnim miste a u kiss to tak neni

173 Cliff Cliff | 8. března 2008 v 15:18 | Reagovat

no tak než Floydy tak to Scorpiony o.O

174 brutalni fuckac brutalni fuckac | 8. března 2008 v 20:35 | Reagovat

jezsi scorpions lepsi nez floydi??? ses posral v kine jak muzes srovnavat snad nejlepsi kapelu historie(pink floyd) s takovejma maslama jako sou scorpions ??

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama