,,We will never quit, cause we are Metallica"

Prodejnost alb

22. června 2006 v 18:39 | shogin (webmaster) |  Zajímavosti
Název
Rok vydání
Prodej
Kill ´Em All
1983
3 milióny
Ride The Lightning
1984
5 miliónů
Master Of Puppets
1986
6 miliónů
...And Justice For All
1988
8 miliónů
Metallica (Black Album)
1991
15 miliónů
Load
1996
5 miliónů
Reload
1997
3 milióny
Garage Inc.
1998
5 miliónů
S&M1999
6 miliónů
St. Anger
2003
7 miliónů
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 22. června 2006 v 20:04 | Reagovat

coze,coze,coze,coze a jeste jednou coze? :-) 7 milionu za st.anger????

2 Yogibear Yogibear | 22. června 2006 v 20:52 | Reagovat

preco ?

3 QWE QWE | Web | 22. června 2006 v 20:55 | Reagovat

čemu se divíš, je to sice kontroverzní deska, ale podle jednoho dokumentu co jsem slyšel, říkal James, že je to to nejlepší, co kdy natočili :-), ale zdá se mně to taky dost, navíc v dnešní době, kdy se vše vypaluje, ono si to koupili aji ti co Metallicu neposlouchají, takoví ti co poslouchají Hardcore, přišlo jim to tvrdé, tak si to koupili

4 Rollage Rollage | E-mail | 22. června 2006 v 20:55 | Reagovat

Ho tak neodsuzujte ;)

Jinak mám dotaz - copak si vyžádalo 5-ti letou přestávku mezi Black a Load albem?

5 Yogibear Yogibear | 22. června 2006 v 20:59 | Reagovat

ved je to skvely album.

6 Yogibear Yogibear | 22. června 2006 v 21:01 | Reagovat

medzi Black a Load nahodou nevyslo Live S**t : Binge & purge - Mexico City 1993 ?

7 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 22. června 2006 v 21:05 | Reagovat

no hardcore ja rad posloucham ale kdyz slysim ty bubny tak se mi dela zle ale tak nejsem jedinej na svete ze...

8 jonas jonas | 22. června 2006 v 21:06 | Reagovat

ten zebricek je pekna blbost,dyk metallica prodala pres 100 milionu desek...a tady to teda moc nesouhlasi

9 Rollage Rollage | E-mail | 22. června 2006 v 21:07 | Reagovat

mno St.Anger je dost zatracovaný, ale v určitý naladě se tomu jiný cd nevyrovná...

10 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 22. června 2006 v 21:10 | Reagovat

jinak hosi jestli chcete Seattle 89 tak si ho stahnete pres torrenty...zas tak spatnej obraz to neni

11 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 22. června 2006 v 21:53 | Reagovat

Chang Lee - jelikož ho zejtra budu mít jako normál dívko tak si to přes ty pomalý torrenty dávat nebudu :-D a jinak nevim jestli to jsou pravdivý žebřáčky, vzal jsem je z jedný normální stránky...

12 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 22. června 2006 v 22:24 | Reagovat

shogin - ja radsi setrim, spis stahuju

13 kuba kuba | 23. června 2006 v 8:20 | Reagovat

Až budeš mít seattle tak mi prosim napiš jaky to je a udělej recenzi.já to porad nemužu sehnat...

14 Hanyzzz Hanyzzz | 23. června 2006 v 11:56 | Reagovat

St.Anger se prodával tak dobře,protože lidi byli nažhavený na novou studiovku po 5 letech tak se to zkupovalo v docela velkém množství.A můj osobní názor na St.A je ,že je to dost dobré album plné perfektních a útočných rifů,textů...

15 a123456789 a123456789 | 23. června 2006 v 14:09 | Reagovat

St. Anger se mi moc nelibi teda:)) riffy tam sou pekny tak tri ctyri a mohli tam bejt aspon kratoucky sola aby to nebylo tak stereotypni... muj nazor, ale sdili ho asi vic lidi...

16 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 23. června 2006 v 14:29 | Reagovat

hanyzzz - me se teda texty moc nelibi...a riffy jsou taky nic moc, napriklad Invisible kid ma 8 a pul minuty a porad dokola se opakujou ty sami riffy co byla na zacatku(2-3 minuty) ... proste zbytecne dlouhe pisne opakujici riffy a texty, ale tak texty az tak nevadi kdyz se opakuji :-)

17 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 23. června 2006 v 17:26 | Reagovat

texty na St. Angeru celkem ujdou a některé riffy jsou dost dobré, ale jak jsem řikal,

nelíbí se mi zvuk bicích a kytar a nejsou tam sóla a další věci, teré jsem psal aspoň desetkrát...

18 Hanyzzz Hanyzzz | 24. června 2006 v 8:34 | Reagovat

No některé nejsou zrovna povedené,pravda,ale většina je v poho.A ten hutnej zvuk kytar se mi teda extrémně líbí,dokonce více než zvuk na Mastru...

19 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 14:13 | Reagovat

no ale ten zvuk kytar je hutnej proto, protoze to maji celkem dost podladěné...

20 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 24. června 2006 v 15:40 | Reagovat

to si nemyslim SOAD mají také přeladěné kytary a takovýto hustný zvuk nemaj...

21 reddy reddy | 24. června 2006 v 15:48 | Reagovat

vy všichni byste měli pochopit že St.anger je skvělé album jak každé od Metallicy..Třeba mi se líbí všechny a nerozlišuji dobre a blbe

22 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 15:59 | Reagovat

sakris kolikrat to tady mam jeste psat? :-) ja nerikam ze je spatny, jen proste tomu neco chybi,ale zas tak hrozne to neni...fanousek metallicy nerekne "jezisi, fuuj to je hnusny album ktery mohli kdy natocit" on rekne "no dobry prise bude lepsi" :-)

23 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 16:00 | Reagovat

sry ma tam byt priste bude lepsi

24 a123456789 a123456789 | 24. června 2006 v 17:49 | Reagovat

ty woe St. Anger nejni spatne album... ale s deseti popelnicema bych to taky zvlad:)

25 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 17:52 | Reagovat

jo no :D

26 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 17:53 | Reagovat

hosi nema tady nekdo ICQ CISLO na QWE? je to jmeno jednoho typka kterej tady casto chodi na tuhle stranku...

27 QWE QWE | Web | 24. června 2006 v 20:45 | Reagovat

Chang Lee - Já ho mám :-) a neřekl bych, že je to zrovna jméno, jen jsem kdysi chtěl sem napsat komentář, nevěděl jsem, jaký dát nick , tak jsem zmáčkl 3 náhodná písmena............

28 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 24. června 2006 v 21:54 | Reagovat

jasne cuttere :-)

29 metallicamp metallicamp | 25. června 2006 v 13:44 | Reagovat

St.Anger je super,přátelé já nečekal 5 let na nový album(jak někdo píše)já čekal 8 let.Přece mi nechce nikdo tvrdit že SaM a Garage jsou plnohodnotná alba.No a Loudi s Rýýýloudama sidce byli dlouho očekávaný,ale taky hodně lidí zklamali,včetně mě.Já jsem moc rád,že St Anger je na světě.Mám rád SOAD a Metallica použila i určitou část jejich stylu.Hoj all metallicamp

30 Illidan Illidan | 25. června 2006 v 13:54 | Reagovat

jo a jakou část?SOAD mam taky rád,ale že by je metallica musela kopírovat?

31 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 25. června 2006 v 16:14 | Reagovat

St. Anger nemá ze SOAD společný skoro nic, i když u Unnamed Feeling mi přídou kytary trochu podobé...

32 metallicamp metallicamp | 25. června 2006 v 22:17 | Reagovat

Jj Unnamed Feeling mám na mysli,tím nechci říct,že by tady někdo někoho kopíroval.Jo jinak ty prodeje máš shogine celkem v pořádku až na černý album kde se uvádí 16 milionů,jinak ti to sedí.

33 metallicamp metallicamp | 25. června 2006 v 22:19 | Reagovat

Jo a Hetfield pokud vim dost ujíždí na SOAD alespoň jsem to četl a už je to dost dlouho,bylo to ještě před St.Anger,snad proto usuzuju tu podobnost.

34 metallicamp metallicamp | 25. června 2006 v 22:21 | Reagovat

Jo a ty kytary nejsou trochu podobný,to snad slyšíš že ta podobnmost je dost hustá ne?

35 Desner Desner | 25. června 2006 v 23:56 | Reagovat

vo cem se furt hadate to ze je St. Anger jesdno z nejhorsich veci co kdy metallica nahrala musi rict kazdej co tomu aspon trocha rozumi

36 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 11:38 | Reagovat

v tom případě ty tomu vůbec nerozumíš,protože St.Anger není až tak hrozné jak všichni žíkaj...

37 Desner Desner | 26. června 2006 v 12:55 | Reagovat

neminim se stebou vo tom hadat ty si asi myslis ze kdyz si jako prvni vec od M slysel st.anger ze tomu rozumis myslim si ze ji neznas dlouho kdyz todle vypustis do eteru

38 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 13:20 | Reagovat

hele vite co ? nechte toho ! radsi nahodte novy tema nebo si tady o tom nepiste

39 Crawler Crawler | 26. června 2006 v 13:54 | Reagovat

na st. anger maju gitary podladene do Ccka. hraju len na troch najhrubsich strunach. nepocul som v st. anger ziadne vysky. st. anger je styl nu-metalu, ktory velmi nemam v laske. ale aj tak to ma v sebe Metallickeho ducha takze nemozem povedat ze sa mi to hnusi. len nema v sebe to co maju predosle albumy.

40 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 14:33 | Reagovat

ale tak vem si ze treba The Thing that Shoulnd not be maji taky podladene...a zni jim ti uplne jinak, ale myslim ze to nemaji podladene az tak hluboko jak v angeru

41 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 26. června 2006 v 15:45 | Reagovat

Chang Lee - sory ale kcáš blbosti, The Thing That Should Not be má ladění normální, na basu to hraju normálně E,A,D,G!!! A ladí to!!!

42 DEXTER DEXTER | 26. června 2006 v 15:58 | Reagovat

The Thing That Should Not Be je podladěná o celej stupeň (D G C F A D) stejně jako Sad But True. Na basu nevim, ale nejspíš taky. Ono ti to bude znít i v normálním ladění, ale nebude to ono. A navíc kdyby měl Het zpívat tyhle písničky v normálním ladění, tak by musel mít svěrák na koulích. Už takhle hrajou živě všechny písničky o půl stupně podladěný (Eb Ab Db ....) protože by to neuzpíval.

43 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:29 | Reagovat

tak to maji blbe na tabulaturach no sry!

44 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:38 | Reagovat

shogin - nekecam blbosti, rikal sem to dobre, aji jak rikal DEXTER ze je to podladene, ale basa je na standard,kytari nikoli, pust si orginal a tabulaturu zaroven a uvudis...

45 Travis Travis | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:39 | Reagovat

Na St.Angeru je krom 4 a 5 jenom CGCFAD.Dirty window je o půl stupně níž než klasický a Invisible Kid je laděná do G# což je nejtvrdší ladění co znám,taky to zní jako prase!!!

46 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:41 | Reagovat

aha....tak E strunu maji podladenou ostatni maji klasicky na standard, a jak sem rikal predtim basa je taky standard cela

47 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:42 | Reagovat

jn, to mas pocit ze ta struna se uvolni a pak se tezko na ni bude moct hrat :-)

48 Travis Travis | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:44 | Reagovat

Mluvíš se mnou o tom G# ??? V tý čtyřce je to o půl stupně níž a na první struně je D#

49 a123456789 a123456789 | 26. června 2006 v 16:48 | Reagovat

kua hosi de znat ze sem lama... ja teda poznam ze je to podladeny, ale ne tagle:)) vy hrajete taky podladene??

50 Travis Travis | E-mail | Web | 26. června 2006 v 16:51 | Reagovat

Já píšu jenom o St.Angeru ,tam to tahkle hraju na kytaru a všechno perfekt sedí...Na basu nevim ale logicky to musí znít stejně .

51 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 17:35 | Reagovat

no ja vetsinou hraju v tom Eb Ab Db...ale jako tak ze to maji jak v st.angeru vubec

52 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 17:36 | Reagovat

travis - ja vim ale v tom invisible by to nemueli ladit dolu az tak moc

53 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 26. června 2006 v 17:56 | Reagovat

já s podladěním už nehraju skoro vůbec, potože má Metallica většinu písní (originály) normálně naladěných a to The Thing That Should Not be mni s nima ladí jako E,A,D,G, psal jsem blbosti prohodil jsem poslední dvě noty, prostě mi to ladí s normálním lazením!!!!!!! :-)

54 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 26. června 2006 v 17:56 | Reagovat

Travsi - máš pravdu s tim St. Angerem!

55 Travis Travis | E-mail | Web | 26. června 2006 v 18:30 | Reagovat

Chang Lee - to je fakt v tom Invisible Kid to je přehnaný.Jinač starší věci jsou skoro vždy s normálním laděním...

56 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 21:42 | Reagovat

Desner-vsadil bych se že mám Metallicu víc v malíku než ty sám sebe...poslouchám ji bez mála 8 let,tak mně tu kurva nepoučuj!

57 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 21:44 | Reagovat

jo a jinak Load a Reaload maji taky hodně pisní podlazenych.A Sad but True neni podlazena vubec...ty tany píšou normální kytaristi jak si myslí že to je,ale vůbec to nemusí být tak jak to hraje Metallica,no a Sad but true je ve standartním E lazení,se koukněte na nějakej živák je to krásně vidět.

58 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 21:47 | Reagovat

jednou sem si podladil kytaru na to jejich C a ta moje SHITka kytara to malem nebrala.....ale zvuk to byl hutnej krásnej...

59 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 21:47 | Reagovat

ale na origosce to maji o nejakou stupnici niz

60 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 21:58 | Reagovat

jo hej máš pravdu sorry,sem si to spletl...Sad but True maji o celý tón níže...takže na D

61 Travis Travis | E-mail | Web | 26. června 2006 v 22:01 | Reagovat

Sï to zkus naladit na G# ladění to je nářez ,to z ní tak brutálně.Ale radši sem to honem přeladil!!!

62 shogin (webmaster) shogin (webmaster) | E-mail | Web | 26. června 2006 v 22:01 | Reagovat

Hanyzzz - no vidíš už jsem chtěl zasáhnout :-D

63 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 22:04 | Reagovat

Travis:no to už by mi asi plandaly struny...:-)

64 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 22:04 | Reagovat

shogin- proč???

65 Hanyzzz Hanyzzz | 26. června 2006 v 22:16 | Reagovat

hej tak nic no...na G# to nedam...mam z toho luk:-) ale na B mi ještě hrála no ale na Bb a A sem už nedostal a na G# už vůbec ne

66 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 22:28 | Reagovat

hanyzzz - napodobne...mam novy struny tak na to seru :-)

67 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 26. června 2006 v 22:30 | Reagovat

hej ty vole aji the god that failed taky maji v D

68 Hanyzzz Hanyzzz | 29. června 2006 v 19:44 | Reagovat

nene nemají to je v D#

69 Stalin Stalin | E-mail | 2. července 2006 v 13:27 | Reagovat

Jako nedivim se ze se Black alba prodalo 15 mil., ale divim se ze se St.Anger prodalo 7mil!!! To bylo asi tim ze v ty dobe se v radiu hralo Nothing else matters. Podle me (a urcite nejsem sam), ja St.Anger opravdu hodne slaby!!!

70 Chang Lee Chang Lee | E-mail | Web | 3. července 2006 v 12:08 | Reagovat

no podle me se u toho st.angeru prodalo tolik milionu proto,protoze fanousci dlouho cekali nez vyjde novy album. Od Reload to bylo 6 let, tak proto

71 stelfik stelfik | 8. února 2007 v 19:59 | Reagovat

ST. ANGER je dobrý akorát trošku zdlouhavý, akorát všichni vyměkli na Garáži S and M, tak nejsou zvyklí, na něco, tak tvrdýho, ale úvítal bych i já něco jako RIDE, MASTER, KILL A JUSTICE

72 Daniel1286 Daniel1286 | 10. prosince 2007 v 12:44 | Reagovat

to Chang Lee - Souhlasím, taky si myslím že St. Anger dosáhlo takové prodávanosti díky toomu že jeho vydání trvalo dlouho a že fanoušci už byli napětí co tam bude novýho a tak...

73 3DMark 3DMark | 20. ledna 2008 v 21:54 | Reagovat

St. Anger je kůli tomu, aby to přilákalo new lidi... poslouchaj to už senioři... tohle mělo oslovit mladý.... METALLICA

74 petr petr | E-mail | 12. června 2008 v 23:11 | Reagovat

dost podladěné na st. anger?? co to melete, obycejne na D... omg, tu se zas sesla banda znalcu... 100 milionu prodali vseho, i singlu a tak..ikdyz pravda, black album nesedí, toho bylo 20 milionu..

75 Judas Kiss Judas Kiss | 12. října 2008 v 21:49 | Reagovat

Sakra,jenom 3 miliony ReLoadu???COŽE?To si někdo musí dělat srandu.

76 baf baf | 6. června 2009 v 11:39 | Reagovat

se nedivim reload je fakt sracka, ze si to vubec nekdo kupuje po takovym shitu jako je load...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama